środa, 1 lutego 2012

Wyniki CANDY :D

Witam serdecznie, nadszedł dzień ogłoszenia wyników candy, losowanie sprawiło nieziemską frajdę mojej córci
Przygotowanie Karteczek :


Losowanie czas zacząć:
Dobrze wymieszać i uwaga :


Uwaga! Uwaga! Moje pierwsze Candy wygrywa..............


z bloga - http://iza08.blogspot.com/ 
 Serdecznie gratuluje i czekam na maila ( karjon@tlen.pl)  z danymi do wysyłki ponieważ Molly już od samego rana zapakowana i gotowa do drogi, tylko jeszcze nie wie w którym kierunku zmierza :D



tak przy okazji, dopiero dziś się zorientowałam czym sie rożni obserwowanie od dodawania linków do obserowanych na blogu - tzn zauważyłam ze jednak jest jakaś różnica :D



7 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje i dziękuję za zabawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety ta mala slodko-pulchniutka raczka raczka z pomalowanymi (pewnie na ta okazje)paznokietkami wylosowala mnie!!!!!!!ale frajda!!!Molly zostanie mieszkanka Krakowa :)))) i bedzie pilnowac porzadku na moim biurku :)))Dziekuje slicznie raczkom:)))alez sie ciesze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni . Piękne dzięki za zabawę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i za zabawę. Zapraszam na mój blok

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dla zwyciężczyni!!! tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam:) Piękne maskoty tworzysz:) Co jedna to ładniejsza, a wszystkie cieszą oczy niesamowicie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń